ארכיון היוצר

Google+ תופסת תאוצה ענקית

חברת אקספריאן היטווייז חושפת נתונים חדשים ומרתקים אודות הרשת החברתית החדשה של גוגל (Google+) ומראה צמיחה עצומה במבקרים והנרשמים ברשת. נראה שאפילו שהרשת החברתית היא סה"כ כלי חדש ונמצאת פחות מחודשיים בשוק, התפיסה המספרית גדלה במאות אחוזים בכל חודש ובמאות אחוזים בכל שבוע.

המידע שוחרר לראשונה בתאריך 16 ליולי וחושף נתונים מרתקים אודות מספר המבקרים השבועי והחודשי לעומת רשתות חהברתיות ופלטפורמות חברתיות אחרות בעולם.

  • גוגל+ היא הרשת החברתית המדורגת מספר 42 בארה"ב ומדורגת מספר 638 בעולם כולו מתוך כל האתרים והפלטפורמות החברתיות
  • לדברי חברת היטווייז גוגל קיבלו 1.8 מיליון ביקורים בשבוע שעבר, צמיחה של 238% מהשבוע הקודם, והרשת החברתית גדלה בגידול אסטרונומי של 821% מאז השבוע של ה-2 ליולי מתי השרשת נשעתה זמינה לקהל הרחב.
  • שבוע שעבר 56% מהתנועה לגוגל+ נעשתה מכלים ואפליקציות אחרות של גוגל כאשר 34%  מתוכם הגיעו מגוגל עצמה, נראה ש-37% מהתנועה לאתר הגיעה ממנועי חיפוש שונים וכ-21% מתיבות אימייל.
  • נכון ל14 ליולי הגיל הממוצע של רוב המשתמשים ברשת החברתית היו צעירים 25-34 ושבוע שלפני כן ממוצע הגילאים היה 18-34.

מידע מחברת אקספריאן היטווייז אודות הצמיחה ברשת החברתית של גוגל+

הנתונים הללו חושפים בפנינו את הפוטנציאל הגלום ברשת החברתית העולה, שצמיחתה המספרית לא עוצרת אלא מכפילה ומשלשת את עצמה בכל שבוע, אמנם הנתונים הללו נאספו בארה"ב בסיס האם של גוגל, אך ברחבי העולם אחוזי ההצטרפות דומים. הרשת החברתית התפשטה כמו אש בשדה קוצים על הפיצ'רים החדשים. לעומת זאת פייסבוק השיקו השבוע צ'אט חדש שנקטל שוב ושוב על ידי גולשים ומשתמשים זועמים.

כל שני וחמישי פייסבוק משנים משהו אחר באתר שלהם, בדרך כלל בדומה למיקרוסופט, זה יוצא גרוע או מקרטע לחלוטין. מהרגע שפייסבוק החליטו לשנות את פני הרשת החברתית הם עשו טעות אחר טעות אחר טעות, החל מהקבוצות הראשוניות, הצ'אט הקבוצתי הכושל ועד למערכת הצ'אט החדשה שמציגה 24-25 משתמשים כולל את אלו שבכלל לא אונליין ולא נותנת לגלול או לבחור משתמשים אחרים. שלא לדבר על כך שהגדרות הפרטיות משתנות כמעט כמו עונות השנה, פייסבוק הגיעה לשלב הרווייה והיום מתוך כוחו של הרגל וההייפ שנוצר סביבה 450 מיליון המשתמשים עדיין מבקרים ברשת על בסיס יומי.

אין לזלז בפייסבוק, זהו כלי בעל פוטנציאל אדיר לשיווק ושינוי אמיתי, החל מהמחאות שהובילו למהפכות בעולם הערבי ועד להורדת מחירי הקוטג'. נוכל לראות בוודאות שהפעילות הפייסבוק שלנו תניב לנו תנועה, אם כי פחות ממוקדת ברוב הפעמים. גוגל לעומת זאת עדיין לא השיקו את עמודי העסק ברשת החברתית אך הצהרות מפי גוגל מראות על כך שישנה כוונה להכניס את המוטיב העסקי פנימה. בנתיים אנו יכולים ליהנות מרשת חברתית ללא פרסומות.

  • Share/Bookmark
סגור לתגובות עוד...

הכן את העסק לתקופת החגים 2

לאחר פרסום המאמר "הכן את העסק לתקופת החגים" מלפני שבועיים קיבלנו תגובות ושאלות רבות בנושא מבעלי עסקים ואנשי שיווק ופרסום באינטרנט. לכן החלטנו להרחיב על תקופת החגים באינטרנט ולהציג נקודות נוספות להכנת בסיס נכון לעסק, לייעולו ולשנה טובה ומבורכת.

קצת קשה יהיה להעריך כמה גולשים יבצעו פעילות של קנייה דרך האינטרנט ובאילו סכומים אך מחקר שנעשה בארה"ב הראה בבירור שבתקופת החגים האמריקאית (נובמבר – דצמבר) חל גידול בנפחי החיפוש, גידול בהופעות של מודעות והקלקות והכי חשוב גידול של למעלה מ 40% ביחס ההמרה של חברות קמונעיות. אז נכון שמכירות באינטרנט בישראל עדין לא פופלאריות כמו בארה"ב אך עדין יש פה בשר ששווה לנגוס בו.

בתקופה כזו שלקוחות לא רק מחפשים יותר במנועי החיפוש אלא גם מקליקים יותר וקונים יותר ברשת קשה להתעלם מהפוטנציאל שקיים להגדלת רווחי העסק דרך מדיית האינטרנט. ע"י ניהול תקציב חכם, ניהול הצעות מחיר מקסימלי לקליק, קידום מכירות ואסטרטגיה הגדלת הרווח לעסק בהחלט בר השגה. להלן כמה טיפים שיכולים לעזור:

מחיר מקסימלי לקליק – יחס ההמרה עולה בתקופת החגים לכן הערך של כל קליק שווה יותר. בעזרת כלים לנפחי חיפוש באינטרנט ניתן לבצע השוואה מול החיפושים בשנים קודמות, להבין מה יותר פופלארי בתקופת החגים ולגזור מהמספרים כמה כדאי יהיה לעסק להשקיע בשיווק מוצר זה או אחר. ככלל, קרוב לוודאי שההצעות למחיר מקסימלי לקליק יצטרכו לעלות עקב העליה בתחרות בתקופה זו. מומלץ להיות יותר מחוברים לנתונים שעולים ממערכת Google AdWords בתקופת החגים הרי לא הייתם רוצים שבגלל שנקל בהצעות המחיר המודעה לא תופיע ועסקאות ילכו לאיבוד.

מה הולך יותר ומה פחות – עקבו אחר קבוצות המודעות ומילות המפתח במסע הפרסום ע"י הגדרת התראות במערכת. ההתראות עוזרות לקבל מידע אילו מוצרים העסק מוכר יותר ועל אילו מוצרים העסק מוציא כסף לשווא. טיפ זה נכון לכל מסע פרסום ובכל תקופה בשנה אך כיוון שתקציבי השיווק בד"כ גדלים בתקופת החגים חשוב לציין זאת שוב.

משלוח חינם – מחקרים מראים שמודעות שמציעות "משלוח חינם" מקבלות יותר הקלקות, משמע מוציאות יותר כסף על הפרסום. לכן אם נוקטים בדרך זו חשוב לשים לב עד מתי ניתן להעניק משלוחים. כלומר לקוח שקונה מוצר מסויים קרוב לוודאי מצפה שהמוצר יגיע אליו לפני ערב ראש השנה לכן אם העסק לא יכול לספק את המוצר בזמנים הנדרשים, גולש ש"משלוח חינם" יניע אותו להקליק על המודעה ולבסוף לא יקנה מוצר כי המוצר לא יגיע אליו בזמן הוא גולש שגרם לבעל העסק לשלם על קליק ללא תועלת. בתקופה שבה כמות הקליקים עולה הסכומים יכולים להיות גבוהים. רצוי להוריד את לשנות את המודעות שמכילות "משלוח חינם" בתאריכים הרלוונטים.

לסיכום, בעזרת תכנון נכון ומעקב על בסיס יומי או שבועי כל עסק יכול להפיק את המיטב מהכלים של פרסום בגוגל ופרסום ושיווק באינטרנט בכלל. הן מבחינת גודל החשיפה של העסק והן מבחינת ההכנסות. רק זכרו להשאיר לעצמכם זמן לקניות.

חג שמח

  • Share/Bookmark
סגור לתגובות עוד...

שיווק בפייסבוק

בעולם השיווק באינטרנט קיימים מספר כלים עיקריים שניתן להשתמש בהם ומספר אסטרטגיות יעילות שניתן לנקוט בכדי לשווק בצורה יעילה וקלה. תהליך ארוך של מיתוג אישי יכול להביא לתועלת אדירה לחברה ואפילו לפתוח דלתות במקומות גבוהים מאד. מיתוג חיובי על גבי האינטרנט מהווה את אחד מאבני היסוד של שיווק באינטרנט.

היום לכולם יש פייסבוק, פייסבוק עד היום מהווה את החור הגדול ביותר באבטחת המידע שלנו על גבי הרשת, אפילו גוגל שזוחל לכל מקום אינו מגיע לרמת הפרטים שניתן להשיג עלינו רק דרך התבוננות בפרופיל הפייסבוק שלנו. מצב קיים זה של גלובלזיציה של מידע עד לפרטים האישיים והאינטימיים שלנו.

יכולה להיות כלי יעיל בכל הקשור לשיווק אינטרנטי וכמובן מיתוג אישי חיובי על גבי הרשת. אותו חסרון או "חור באבטחה" הוא גם הכלי המושיע וחורץ הגורלות. הפרופיל הוא הפנים שלנו על גבי הרשת, איך שאנו מציגים את עצמנו, מה שאנו כותבים על עצמנו, צורת ההתבטאות בסטטוסים שלנו, באירועים והקבוצות אליהם אנו משתייכים ונוכחים.

כל הגורמים האלה בסופו של דבר קובעים איך אנו נראים מבחוץ, ויכולים לחרוץ לפעמים את הדין על עסקאות שלמות. לא פעם אנשים איבדו את עבודתם, בעקבות הפייסבוק. אם זה פליטת פה על הבוס בעבודה, או עדכון סטטוסים כאשר אמרנו שאנו חולים ולא יכולים לעבוד מול מחשב. כל הסיבות הנ"ל משדרות ומעבירות מסדר ברור כשמש והוא "מי אנחנו".

שיווק בפייסבוק – אז מי אנחנו ? איך אנו יכולים למנף זאת לטובתנו ? – כמה דרכים יעילות לשווק את עצמנו נכון בפייסבוק

פייסבוק כרשת החברתית הגדולה בעולם, מציבה לנו מספר כלים עיקריים לשווק את עצמנו, אך דווקא ראש יצירתי ולא שיגרתי יכול להניב יותר תוצאות מסתם שימוש בכלים טכניים שמציבים לנו. כל כלי אוצר בתוכו פוטנציאל אדיר שאנו יכולים לממש אם רק נחשוב מעט מחוץ לקופסא. כמו כן לכל כלי ושיטה יש מספר דרכים שניתן לפעול בהם בכדי להשיג את התוצאות הרצויות.

הפרופיל שלכם בפייסבוק – הנשק הסודי

הרבה אנשים אינם מבינים זאת, אך הפרופיל בחשבון הפייסבוק יכול להוות את אחד המוקדים הרציניים והאיכותיים ביותר לשיווק ויראלי ולשיווק העסק שלנו על גבי הרשת, הפרופיל שלנו בפייסבוק אלה הפנים שלנו על גבי הרשת, לרובנו יש מעל 500 חברים החל ממכרים מהגן ועד לבוסים מהעבודה.

חלקם עוסקים בתחום שלנו, חלקם בתחומים אחרים, מה שבטוח שיכולות להיפתח בפנינו הרבה דלתות חדשות על ידי שיווק חכם של העסק שלנו על גבי הרשת, יש כמה דגשים חשובים שכדאי לתת כאשר אנו משתמשים בפרופיל הפייסבוק שלנו כאמצעי לשיווק העסק \ מוצר שאנו מציעים או משווקים.

1. שפה נאותה \ חזות עסקית

2. פרופיל אישי \ פרופיל עסקי

3. בחירת חברים

4 . הרשאות הפרופיל

5. עדכון שוטף – יצירת באז איכותי

שפה נאותה – חזות עסקית

כאשר אנו מעוניינים לשווק את עצמנו בצורה איכותית דרך הפרופיל פייסבוק שלנו, עלינו לקחת את גורם השפה בחשבון. כולנו מגיבים בסטטוסים של חברים, קבוצות שאנו משתייכים אליהם, עמודי מעריצים או סתם כותבים על הקיר של מישהו באתר. בכל המקרים האלה החברים שלכם יכולים לראות בזמן אמת את מה שכתבתם. כמו כן התמונות שאתם מעלים, התמונה של הפרופיל שלכם צריכה לשדר את אותה מקצועיות כמו התוכן שתפרסמו.

חשוב מאד לשמור על שפה נקיה ונאותה בעת הכתיבה, ברגע שבחרנו לשנס את הפרופיל למטרה של קידום העסק שלנו עלינו להבין שהפרופיל הופך לפנים שלנו, ועל הפנים שלנו להיות רציניות, מקצועיות ואיכותיות. אם נכתוב קללות, גידופים ונשתמש בשפה שאינה נאותה אנו ממתגים את עצמנו בצורה שלילית.

למה שארצה לחתום חוזה של עשרות אלפי שקלים עם ברברי?

פרופיל עסקי \ פרופיל אישי

יש מנכ"לים ובעלי עסקים אשר נמנעים מלהשתמש בפרופיל האישי שלהם, ויוצרים פרופיל שני. פרופיל החברה, ברגע שאנו בחרנו לנקוט בשיטה זו, עלינו לשים דגשים חשובים על נושא העריכה של הפרופיל, הגדרות הפרטיות שלו (האם חשוף לעולם או לא), תמונות, אירועים וקבוצות. ישנה חשיבות רבה על מיקוד כאשר אנו פותחים פרופיל עסקי.

עלינו לוודא שהפרופיל ממוקד על נושא המוצר או השירות שאנו מעניקים, במידה ואנו חברת קידום אתרים, יש לדאוג שהפאופיל העסקי שלנו יהיה ברשימת החברים של כל מקדמי האתרים בפייסבוק, יהיה חבר פעיל בכל הקבוצות, שיהיו לו תחומי עניין הקשורים לעסק. למעשה שכל הפרופיל יתמקד אך ורק במוצר או השירות.

מיקוד שכזה יניב תוצאות יפות מאד בכל הקשור לשיתופי פעולה עסקיים ויכול לפתוח לנו הרבה דלתות ברגע שפעילות החברה גדלה ושומעים על החברה יותר. חשוב שכל הסטטוסים, עדכונים ומידע יהיה קשור בחברה ובמוצר וכמובן בשוק עצמו.

שיווק בפייסבוק – בחירת חברים

אחד התהליכים החשובים בשיווק בפייסבוק וברשתות חברתיות בפרט, הוא בחירת חברים נכונה. ברגע שאנו חברים של האנשים הנכונים, ואותם אנשים נעשים פעילים בקבוצה שפתחנו, עמוד מעריצים, או הפרופיל שלנו. אנו למעשה פותחים עוד ערוץ הפצה של המוצר \ שירות שלנו. במידה ויהיו לנו חברים העוסקים בתחום והם יפרסמו על הקיר שלהם תגובות, פוסטים או דיבורים על העסק שלנו.

הדבר מופיע אצלהם על הקיר, סקרנים שמעוניינים לראות על מה מדובר יכולים להיחשף לעסק שלנו \ מוצר \ שירות בצורה יעילה ופשוטה. במידה וזה קורה בכמה רמות עומק, אנו ממנפים את החשיפה הזו הלאה בצורה יעילה ונוחה כמעט ללא מאמץ מצידנו, לכן בחירת חברים היא חשובה.

דגש: אין זה אומר שלא אמורים להיות לכם חברים אחרים שלא קשורים לתחום, אלא פשוט לדאוג שכל האנשים המוכרים בתחום יהיו בחברים שלכם. זה טוב לעסק וטוב לתחום.

הגדרות פרטיות בפרופיל האישי – הרשאות פרופיל

הסיבה הגדולה ביותר לפיטורין כתוצאה מהפייסבוק נובעת מהגדרות פרטיות קלוקלות. כמה מקרים שפורסמו באינטרנט מזכירים מספר אנשים שכתוצאה מעדכון סטטוס בפייסבוק או פעולות אחרות חשפו את היותם שקרנים, ואיבדו את מקום העבודה שלהם. (זה מה שקורה שהבוס שלך בחברים שלך)

לכן עלינו לבצע מידור נכון של החברים, ברגע שהגדרות הפרטיות שלנו מסודרות כמו שצריך, תיהיה הפרדה בהירה בין הקבוצות בהן אנו חברים ואנו לא רוצים שיראו מה אנו כותבים לבין הקבוצות שחשוב לנו שכל העולם גם אלו שלא חברים שלנו יראו. הגדרות הפרטיות יכולות להוות תנאי הכרחי לקידום העסק שלנו בצורה חכמה תוך שמירה על האינטרס שלנו ושל העסק שלנו.

התוכן הוא המלך – איכות האייטם – איכות הבאז הויראלי

עיקר העבודה בפייסבוק חייבת ליפול על האייטמים אותם נפרסם, ככל שניהיה יצירתיים יותר כך נוכל לעשות רעש חזק יותר ואיכותי יותא על גבי הרשת, אנו יכולים לנקוט מיתוג שלילי ולבצע באז ויראלי שלילי על עצמנו. בכדי לזכות בתשומת הלב אך המשחק הזה מסוכן ויכול להתפוצץ לנו בפנים לאחר זמן מה.

הדרך הכי יעילה ליצירת באז כזה היא שימוש ביצירתיות נטו, לדוגמא אני מעוניין לפתוח קבוצה בפייסבוק של העסק שלי, יהיה עדיף שלא נפתח קבוצה ישירה על שם העסק אלא נפתח קבוצה המגרה את המשתמש להצטרף אליה, אשר עוסקת בשירות או המוצר שלי באופן כללי. ומנוהלת על ידי החברה שלי.

לדוגמא במקום לפתוח קבוצה בשם "דוראן קידום אתרים" פתחנו קבוצה בשם " טיפים חינם לקידום האתר בגוגל" . הקבוצה מנוהלת על ידי צוות דוראן. אנו בקבוצה זו מעניקים חלק ניכר מהשירות שלנו בחינם, המידע שאנו נותנים מכיל בתוכו מפתחות אמיתיים לקידום איכותי של העסק שלנו ללא הוצאה כספית על חברת קידום אתרים.

זה נראה אבסורד כי זה נשמע כאילו אנו פוגעים בפרנסה של עצמנו, אך ההיפך הוא הנכון. כמומחים בתחום קידום אתרים אנו מעוניינים לחלוק כמה שיותר מהמידע שיש בידינו, כי בסופו של דבר רק דרך הקורס שאנו מעבירים במכללת ג'ון ברייס בתל אביב הגולש יוכל להפיק את המירב. קריאה היא צד אחד תרגול ממשי הוא צד אחר.

דרך שנייה שאנו יכולים נקוט בכדי לשווק ברשת החברתית, היא ליצור קבוצה כמו שנכתב למעלה העוסקת במוצר או השירות שאנו מציעים, ברגע שיש לנו קבוצה אנו יכולים להפיק יותר מאשר פרופיל בגלל הגבלת מספר החברים שאנו יכולים לצרף לעצמנו (5,000) כן זה נשמע אבסורד אבל זה קורה די מהר אם פועלים בצורה אינטנסיבית כמה חודשים.

בקבוצה היתרון הברור הוא, המיקוד של הקבוצה על המוצר שלנו, בחירת החברים בצורה מיקרוסקופית (חברים מהנישה), אין הגבלה על מספר החברים. אנו יכולים לפרסם סוגים שונים של אייטמים בקבוצה. והיתרון הכי גדול אנו יכולים לשלוח הודעות לכל חברי הקבוצה ביחד (מומלץ פעם בשבוע כי יותר מזה, זה ממש ספאם)

עמוד מעריצים – כלי יעיל לשיווק בפייסבוק

בנוסף לקבוצה אנו צריכים לפתוח עמודי מעריצים, היתרונות בעמודי מעריצים הם הרבה מעבר לבאז הויראלי, כי כאן אנו נכנסים לפן של קידום אתרים, עמוד המעריצים בניגוד לקבוצה (שהיא סגורה בפני גוגל) פתוח לגוגל, גוגל רואה את כל מה שמתרחש בתוך עמוד המעריצים. לעמוד המעריצים יש אפשרות לבחור כתובת שנרצה (אחרי 25 חברים ואם הכתובת אינה תפוסה) זה יתרון משמאעותי. כי אנו יוצרים עמוד עם URL משלו נפרד על גבי הרשת.

עמוד מעריצים איכותי לא רק שיביא חשיפה גבוהה אלא גם מהווה עמוד BACKLINS איכותי מאד, למי שלא מכיר עמוד נפרד המוציא קישורי עוגן איכותיים לאתר שלנו או לעמוד המוצר, אנו יכולים לצרף כמה אנשים שנרצה ונוכל לבצע קידום של ממש למוצר שלנו בצורה יעילה ואיכותית.

קמפיין ממומן – PPC – לא משתווה לרווח של גוגל

פייסבוק אף מציעה לנו את המודל הממומן של גוגל (PPC) או Pay Per Click , כמובן שיש הבדל מהותי בין המודל של גוגל למודל של פייסבוק, גוגל מוכיחים את עצמם כשולטים במודל זה עם יחס ההמרה והרווח הכי גבוה שיש בשוק. פייסבוק אינם משתווים לכך אם כי בתור באז ויראלי ממומן לעמודים שלנו הפנימיים או לקבוצות שלנו, הדבר יכול להוכיח את עצמו כיעיל. (אם יש לכם כסף)

מבחינת רווח ממשי של מכירות, לא הייתי סומך על כך כדאי פשוט להתחיל קמפיין ממומן בגוגל, בכדי למקסם את התוצאות שלי ולהביא רווח נקי יותר וגדול יותר.

פייסבוק אמנם הוא כלי אדיר להשתמש בו, אך הרשת החברתית מהווה רק צלע קטנה בתוך מערך שיווקי אדיר ולא כדאי להסתמך על פייסבוק ככלי שיווקי עיקרי או לבסס את אסטרטגיית השיווק של העסק שלנו על פייסבוק. עדאי לפעול בפייסבוק לצד רשתות חברתיות אחרות, תוך כדי תהליך של קידום אתרים אורגני וממומן בכדי ליצור מקסימום חשיפה ורווח.

  • Share/Bookmark
2 תגובות עוד...

שיווק בפייסבוק וברשתות חברתיות

כולנו מכירים את פייסבוק, ד'ה-מארקר ופופיק כרשתות חברתיות מובילות.

אבל מה זה בעצם רשת חברתית?

מה זה אומר מבחינת הפונקציונאליות שהן מאפשרות לנו?

מהן הדרכים הטובות ביותר שבהן אפשר לפעול, ולרתום את הפלטפורמות הנפלאות האלה כדי לשווק ולקדם את עצמינו באינטרנט?

בסרטון הקרוב מדבר גיא בתוכנית הטלוויזיה "המקצוענים" בערוץ 10 על סוגי רשתות חברתיות, ההבדלים ביניהם, ומפרט את הדרכים הבסיסיות ביותר להתחיל להפיץ את המסר על המוצר/שירות/מידע שאםד כלשהו מספק, ומעוניין להגיע לקהל יעד רלוונטי לתחומו.

ישנם עמודי פרופיל, עמודי עסק/נושא, וקבוצות, ולכל אחד מהאפשרויות הללו ישנן יתרונות וחסרונות בכל הנושא של שיווק. חשוב מאוד לדעת לעשות את עבודת השיווק בצורה כזו שתגרום לאהדה על ידי המשתמשים, ולא הטרדתם, וגם הנושא הזה נידון בסרטון המצורף.

ברמה העקרונית רשתות חברתיות מאפשרות לנו לבצע אינטראקציות עם חברים, משפחה, ומכרים קרובים או רחוקים, ובעזרת כל החברים שלנו ברשת, להגיע למעגלים נרחבים יותר (כמו חברים שלהם, משפחה שלהם וכו'…), ולמנף את הכוח של החברים הווירטואליים שלנו.

רעיונות יצירתיים, צעדים להתחלה כבר במקום ועוד מידע שימושי.

תהנו

  • Share/Bookmark

שיווק באינטרנט וקידום אתרים – עקרונות בסיסיים להתחלת עבודה

איך משתמשים באפיקים שונים באינטרנט בשביל למתג את עצמינו בתחום שלנו, ולגרום למספר רב ככל האפשר של אנשים לדעת שאתה נותן שירות אמין ואיכותי.

גולת הכותרת של תחום השיווק באינטרנט היא מנועי חיפוש, וגוגל כמובן בראשם. המוצרים השונים שגוגל מספקת לבעלי אתרים, ולגולשים הם חוד החנית של האינטרנט, וכל אדם רוצה להופיע בגוגל בביטויים כאלה ואחרים.

בסרטונים הקרובים מסביר גיא בכר, סמנכ"ל פיתוח בקבוצת דוראן, על כל מיני מוצרים שונים שגוגל מציעה, ועל העקרונות הבסיסיים ביותר בדרך שבה גוגל מסתכלת על האתר שלנו. מספר טיפים חשובים ביותר כמו איך לבחור את המילה בה אנו רוצים להתקדם, איך להשתמש בה בצורה חכמה בתוך אתר האינטרנט שלנו, ואיך להבין בעצם מה יכתוב מישהו שצריך שירות כמו שאני מחפש.

אין ספק שמנוע החיפוש גוגל הוא הכלי השיווקי היעיל ביותר, וזה שיכול להניב את ההכנסות הרבות ביותר לכל בעל אתר. מיליונים כבר לוקחים חלק בחגיגה הזאת – ביצוע הטיפים השונים שמוצגים בסרטון יכולים לגרום לעלייה משמעותית במספר הגולשים לאתר האינטרנט שלכם – רוצים להצטרף לחגיגה?

  • Share/Bookmark
סגור לתגובות עוד...