בהמשך לסדרת המאמרים שלי לשיפור ושידרוג מסע הפרסום בגוגל אדוורדס אציג במאמר את התוכנה הקיימת sitelinks (או בעברית תוספות של מודעות), תוכנה אשר מגדילה את אפשרויות הבחירה והרלוונטיות במודעות פרסום אשר מיועדות לרשת החיפוש והכרחית לכל מי שעוסק בתחום של שיווק ופרסום באינטרנט.

אפשרות ה sitelinks קיימת כבר שנים למשתמשים בארה"ב אך למנהלי הקמפיינים בארץ התוכנה חדשה (חודשים ספורים) ולכן אתחיל עם הסברים וצעדים בסיסיים. מהו ה sitelinks? כיצד מתאימים את ה sitelinks למסע הפרסום? מדוע כדאי לכל אחד להשתמש ב sitelinks? איך הרווח הכולל של מסע הפרסום גדל? כיצד מגדירים תוספות של מודעות גם במסע הפרסום שלך?

ובכן מהם תוספות של מודעות לאתר?

ה sitelinks לאתר היא אפשרות של מערכת Google AdWords להגדיל את ערך מודעות הפרסום הקיימות שלך ע"י הצגת קישורים נוספים בגוף המודעה לתוכן רלוונטי הנמצא עמוק בתוך האתר שלך. במקום לשלוח את כל הגולשים לאותו דף אינטרנט (דף הנחיתה) ה sitelinks יציג קישורים נוספים שמתוכם הגולשים יכולים לבחור. כשמציעים לגולשים יותר אפשרויות בגוף המודעה, המודעה הופכת להיות ממוקדת ורלוונטית יותר למגוון רחב של גולשים.

כיצד מתאימים את ה sitelinks למסע הפרסום?

כיוון שקישורי ה sitelinks בולטים מאד בגוגל מודעות הפרסום חייבות לעמוד בסף איכות גבוה ע"מ שהמודעות יימצאו כשירות. כדי להיות "כשיר" לפורמט סייטלינקס בגוגל רוצים להיות בטוחים שמודעת הפרסום מספקת את התשובה הטובה ביותר לשאילתת חיפוש. הדבר נוגע בד"כ למונחים של מותגים אך לא רק. באופן כללי ניתן להציג תוספות של מודעות כאשר: מודעת הפרסום מוצגת מעל תוצאות החיפוש (כלומר בין שלוש התוצאות הגבוהות ביותר בקישורים הממומנים), מודעת הפרסום עומדת בדרישות האיכות המינימליות, כתובות היעד מקישורי ה sitelinks מפנות את הגולשים לדפים רלוונטים ומאפשרים גלישה וניווט חופשי.

שיווק באינטרנט

פרסום באינטרנט

מדוע כדאי לכל אחד להשתמש בתוספות של מודעות?

אענה בשלוש נקודות עיקריות על שאלה זו: ראשית, ניתן להגדיל את שיעור הקליקים ע"י הדגשת מבצעי קידום מכירות והצעות עונתיות. שנית, הגדלת שיעור ההמרות ע"י קיצור "נתיב" ההמרה עד לביצוע רכישה ע"י הצרכן. נקודה אחרונה, שיפור ההזדמנות של העברת המסר של המותג ע"י ניצול השטח הנוסף לפרסום מודעות.

אודות השימוש ב sitelinks לאתר מודעות הפרסום רלוונטית לגולשים רבים יותר ולכן ניתן יהיה לראות שיפור באחוז הקליקים, כל אחד מהקישורים הנוספים במודעה פונה לגולשים בקבוצות משנה שונות. כך שבאפשרותנו להציע יותר הזדמנויות ליותר גולשים עם תוכן מעניין הרלוונטיות של המודעה גדלה. גוגל ישראל מספרים שמבדיקות שערכו נמצא כי מודעות עם sitelinks הציגו שיעור הקלקלקות הגבוה ב 30% בממוצע ממודעות טקסט רגילות.

האפשרות של תוספות של מודעות למסע פרסום איכותי מניב פירות רבים אשר אמשיך לציין במאמר הבא בנושא בימים הקרובים. לאלו מכם שלא יכולים לחכות אתם מוזמנים לייצור עמי קשר עוד לפני.

בהצלחה