בשבוע שעבר הצגתי פה את השירות הנפלא והחדש ישן של גוגל אדוורדס sitelinks (תוספות של מודעות) למודעות הפרסום אשר יעיל ביותר לעוסקים בתחום של שיווק ופרסום באינטרנט ובגוגל בפרט, הרי לכם ובאהבה גדולה החלק השני.

החלק הראשון של המאמר הסתיים בהצגת היתרונות של ה sitelinks והסיבות העיקריות מדוע מומלץ לכל מפרסם להשתמש בתוכנה. ציינתי שהתוכנה תגדיל את שיעור הקליקים של מסע הפרסום (30% בממוצע לפי דברי חברת גוגל), תגדיל את שיעור ההמרות ותשפר את העברת המסר של אותו מותג אנו מפרסמים. בעוד בנקודה הראשונה (הגדלת הקליקים למסע הפרסום) נגעתי בחלקו הראשון של המאמר אתייחס פה ל 2 הנקודות הנוספות.

תוספות של מודעות יכולות להגדיל את שיעורי ההמרות ואת רמות המכירה של העסק ע"י קיצור הנתיב להמרה ע"י הצרכן והפנייתו להצעות בעלי ערך ומבצעי קידום מכירות. בעזרת עד ארבעה כתובות אתרים נוספות, הגולשים יכולים למצוא את כל מה שהם מחפשים במהירות רבה יותר ובכך להקל עליהם את תהליך הרכישה. הציעו לגולשים לבחור בין דפים איכותיים כגון רעיונות למתנות החג או פרטי סוף עונה וכדומה בנוסף לדף הבית שלכם.

Sitelinks יכולים לשפר את ההזדמנות להעברת המסר של המותג ע"י ניצול השטח הנוסף להצגת המותגים. אודות לשטח הפרסום הנוסף בגוגל תוכלו להציג מסרי מפתח להצעות מיוחדות בקרב הגולשים שלכם לפני שהם לוחצים על מודעה או על קישור בתוצאות האורגניות.

מודעת טקסט ממותגת עם תוספות של מודעות (עד 4 תוספות / קישורים) מספקת את האפשרות לפלח את הגולשים ולהפנות אותם לדף והמקום הרלוונטי ביותר באתר.

מחקרים של גוגל הוכיחו שתוספות של מודעות מגדילות באופן משמעותי את ערך הפרסום עם מונחי המותג של העסק. כמו שכבר ציינתי שיעורי הקליקים למסע הפרסום יכולים לגדול ב 30% ואף יותר ובהנחה שקיצור הנתיב עד לביצוע הרכישה והדגשת הנחות מיוחדות ומבצעי קידום מכירות מוצגות ועשויות בתבונה גם ההמרות יגדלו ובהתאם גם הרווחים הכוללים של העסק.

ה sitelinks מאפשרים גם להינות מהערך הגבוה ביותר בשאילתה הקשורה לעסק, גולשים אשר מחפשים את המותג שלכם כבר מתאימים ממילא ובעזרתם של ה sitelinks תוכלו להעצים את המסרים שבזכותם אותם גולשים הגיעו אליכם מלכתחילה.

השילוב של מתן הצעות מחיר על סמך מונח הקשור למותג ביחד עם תוספות של מודעות בעצם עוזר להפיק את הערך המקסימלי מביטויי מפתח הקשורים למותג שכן אתם שולטים במסר שאתם רוצים להעביר והמסר יפנה לקבוצה נרחבת של גולשים: פרסום של מונחי המותג יכול להגדיל את הרווח הכולל ע"י הגדלת נפח ההמרות, התוספות של המודעות עוזרות להגדיל את הרווח הכולל המתקבל ממתן הצעות מחיר על סמך מונחים הקשורים למותג ותוספות של מודעות יכולות לשפר את ההזדמנות שלכם להעביר את המסר של המותג ע"י ניצול השטח הנוסף להצגת המותגים שלכם.

קידום אתרים בגןגל

שיווק באינטרנט

בימים הקרובים אעלה את החלק השלישי והאחרון בנושא תוספות של מודעות למסע הפרסום. עד אז ואם אין לכם סבלנות אתם מוזמנים לפנות אלי ישירות או לבדוק את האפשרות של קורס קידום אתרים המקיף את כל החומר בתחום.

בהצלחה