סדרת המאמרים הקצרה בנושא ה sitelinks (תוספות של מודעות) מגיעה לסיומה בפוסט הזה. לאחר שהצגתי את יתרונות התוכנה והסיבות העיקריות מדוע לכל מנהל פרסום כדאי להשתמש בה, אציג בפוסט זה איך עושים זאת באופן מעשי. אעבור שלב שלב עם הסברים פשוטים ומובנים גם לאלו שלא "שוחים" בהבנת המושגים של פרסום בגוגל.

קידום אתרים

שיווק באינטרנט

תחילת העבודה עם התוספות של מודעות היא קלה, ניתן להפעיל כל מסע פרסום עם sitelinks לאתר ומערכת AdWords תציג אותם אוטומטית כאשר מודעה במסע פרסום זה תתאים. תחילה, על מנת להגדיר ולהתאים פעולה זו למסע הפרסום יש לעבור לכרטיסיית ההגדרות בחשבון ולערוך את האפשרות "הצג קישורים נוספים אל האתר שלי" בלשונית "תוספים של מודעות".

בלשונית זו ניתן לציין עד 10 קישורי אתר שיוצגו במודעות, הסדר הקישורים שמגדירים יהיה גם הסדר בו יוצגו הקישורים. כל זאת במידה שמסע הפרסום עומד בדרישות ונמצא מתאים להציג sitelinks לאתר. מערכת Google AdWords תציג אוטומטית עד 4 מהקישורים כאשר הם רלוונטים לשאילתת החיפוש.

אז כיצד נדע שמסע הפרסום כשיר להציג את התוספות של המודעות שלנו?

• איכות המודעה צריכה להיות גבוהה כך שהיא מוצגת בין המקומות הראשונים של הקישורים הממומנים (מקומות 1 – 3). מעל תוצאות החיפוש האורגניות.

• ציון האיכות של המודעה צריך להיות גבוה.

• כתובות האתרים של Google Sitelinks לאתר חייבות להפנות את המשתמשים לדפים הנכללים באתר הראשי ומאפשרים למשתמשים לנווט בהם בחופשיות.

כפי שכבר צויין, בהגדרות התוספות של המודעות ניתן להגדיר 10 קישורים אך המערכת תציג רק ארבעה מתחת למודעה המתאימה במועד שידור המודעה המקודמת ולפי סדר ההגדרה.

אני מאחל בהצלחה לכל המפרסמים ומודה שביקרתם בבלוג של שיווק ופרסום באינטרנט. שאלות נוספות בתחום ניתן להעלות פה ואחזור עם תשובה בהקדם.