בהמשך למאמר הקודם בנושא הקמת חשבון בגוגל אדוורדס, בו כתבתי על היסודות בהקמת חשבון ולאחר שאנו מבינים את היסודות הללו נוכל לעבור לשלב הבא – יצירת חשבון ומסע פרסום.

איך מתחילים?

מדובר בתהליך פשוט וקל שמתחיל בכפתור "התחל כעת" בעמוד הבית של Google AdWords . לאחר ההקלקה על הכפתור, יהיה עליכם להזין את פרטיכם כגון שם, כתובת דואר אלקטרוני, פרטי חיוב וכדומה, זהו גם העמוד שעליכם יהיה לעבור בו בכל פעם שתרצו להיכנס לחשבונכם בעתיד.

בפעם הראשונה שניכנס לחשבון שלנו יהיה עלינו ללחוץ על "צור את מסע הפרסום הראשון שלך". חשוב להזכיר, שעלינו ליצור מסע פרסום ממוקד ביותר, ולכן נשתמש בו בצורה כזו, שהוא יהיה קטגוריאלי או נישתי. ככלל אצבע, ניתן להגיד שלכל מוצר או שירות שאנו נותנים, נפתח קמפיין משלו. ככל שמסע הפירסום יהיה ממוקד יותר כך הוא יהיה איכותי ויעיל יותר. בכל שלב נוכל להוסיף מודעות נוספות למוצרים/שירותים נוספים אחרים אותם אנו מספקים.

לאחר שלחצנו על "צור את מסע הפרסום הראשון שלך" נתבקש להזין נתונים (אל-חשש תמיד אפשר יהיה לחזור ולשנות אותם בעתיד) כגון: שם מסע הפרסום, מיקום גיאוגרפי של הלקוחות הפוטנציאליים, שפה, רשתות (היכן המודעות שלנו יפיעו ברשת – רק ברשתות חיפוש כמו גוגל ומנועים אחרים ששותפים שלה, או גם ברשת הפרסום גוגל Adsense שהיא רשת אתרי התוכן שהוזכרו בחלק הקודם), אפשרות הצעת מחיר (זה נקרא Bid – כמו מכירה פומבית. כמה אתה בתור מפרסם מוכן לשלם על כל לחיצה שגולש שחיפש משהו ילחץ על המודעה שלך), ותקציב יומי מקסימלי.

יצירת מודעה המוצלחת

בשלב הבא ניצור את המודעה הראשונה. זה השלב שבו חשוב להכניס טקסט אשר ישכנע את הגולשים לבקר באתר שלך. רצוי לספק מידע רב ורלוונטי ככל שניתן על מנת שיכנסו למודעה שלך ולא למודעות מתחרות וכמובן – יצירתיות זהו שם המשחק.

להלן עקרונות יצירת המודעה:

• כותרת המודעה – מומלץ לכתוב בשורה זו את שם המוצר/שירות (מקסימום 25 תווים) – עדיפות תינתן למודעות המכילות את מילת המפתח בה המוגעה מופיעה.

• שורת תיאור 1 – מידע עיקרי על המוצר שאתה מציע למשל: דגם, מחיר הנחה… וקריאה לפעולה (מקסימום 35 תווים) – גם כאן, רצוי להוסיף את מילת המפתח הספציפית.

• שורת תיאור 2 – תכונות עיקריות של המוצר, מה מבדיל אותנו מהמתחרים, שירות לקוחות, או קריאה לפעולה (מקסימום 35 תווים).

• כתובת אתר ניראת – כתובת האתר שתוצג ללקוח. מטרתה לתת לגולש תמונה ברורה לאיזה אתר הוא מגיע.

• כתובת אתר יעד – כתובת הדף שהמפרסם רוצה שהלקוח ינחת בו. חשוב שהאתר יעלה במהירות ויראה תוכן רלוונטי אחרת הגולש יתייאש, יחזור למנוע החיפוש ויעבור למתחרים. עדיף שהקישור יהיה לדף ספציפי רלוונטי באתר ולא לדף הבית.

שלב יצירת המודעה הינו חשוב וקריטי שכן זה מה שהלקוח רואה בסופו של דבר כאשר הוא מקליד במנוע החיפוש את המילים הרלונטיות. זה השלב שבו עלינו להיות הכי אטרקטיביים ולמשוך את הגולש דווקא אלינו על פני כל המודעות האחרות.

מזל טוב! יצרת את מסע הפרסום הראשון שלך.

שתף אותנו בפעילות שאתה עושה, ונשמח לסייע ולהכווין אותך כדי לייצר תוצאות גבוהות יותר מהפעילות שלך.

  • Share/Bookmark