עריכת מסעות פרסום – Google AdWords

כעת לאחר סדרת מאמרים בנושא חשבון אדוורדס ולאחר שאנו מכירים את המושגים הבסיסיים, נלמד כיצד לערוך שינויים במסעות הפרסום כגון הוספת מילות מפתח, עריכת טקסט המודעה ואופציות קצת יותר מתקדמות. נתחיל מהקל אל הכבד…

בחשבון, תחת תת הלשונית מילות מפתח ע"י לחיצה על הסמן הירוק נוכל להפעיל ולהשהות המילה, לחיצה על המילה עצמה תתן לנו את האפשרות לערוך אותה.

תחת העמודה של "מחיר מקסימלי לקליק", לחיצה על המחיר תתן לנו את האפשרות לשנות את הסכום הרשום.

בלחיצה על "ערוך" נוכל לשנות את הסטטוס של כל מסע הפרסום בקבוצת המודעות.

"הוספת מילות מפתח" כשמו כן הוא, נותן לנו את האפשרות להוסיף ביטויי מפתח למסע הפרסום שלנו.

בתת הלשונית "מודעות", ניתנת לנו האפשרות לערוך את המודעות שלנו בכל עת. הכפתור "מודעה חדשה" קיים ע"מ להוסיף מודעה חדשה, מומלץ לכתוב אותה בפשטות (שים לב שכמות התווים במודעה מוגבלת).

בתת הלשונית "מסעות פרסום", לחיצה על "מסע פרסום חדש" תאפשר לנו הוספת מסע פרסום חדש. בתוך מסע הפרסום נגיע לאפשרות של הוספת קבוצת מודעות חדשה.

כעת נניח למסעות הפרסום ונעבור לנושא לא פחות חשוב, פרטי נתוני החיוב בשחבון. בתת הלשונית "חויב" בתוך החשבון נראה מספר פרטים כגון: התשלום האחרון שביצענו לגוגל, מהו אמצעי התשלום ששילמנו איתו ומהי היתרה הנוכחית בחשבון וכדומה.

אופציות מעניינות נוספות שאני אוהב בפרטי החיוב הן האפשרויות לבדוק את הנתונים בטווחי זמן שונים ולהדפיס חשובניות.

בתת הלשונית "הזדמנויות" גוגל אדוורדס מראה לנו כמה הוא אוהב אותנו כאשר הוא נותן לנו טיפים לייעול החשבון וכלים בתחתית הדף מצד ימין.

בתת הלשונית "דיווח"יש לנו שליטה רבה אף יותר, זו היא אופציה קצת יותר מתקדמת ומיועדת ליותר מקצוענים בתחום. ב"דיווח" נוכל לראות נתונים היסטוריים נוספים כגון נתונים שביצענו בחשבון, להתקין מעקב המרות ולהפיק דוחות פרטניים אף יותר.

בתת הלשונית "החשבון שלי" ניתן ללמוד העדפות החשבון המתקדמות שלנו, ביניהם איזור הזמן, שפת התצוגה, מעקב ההמרות וכדומה…

האפשרויות שהעלתי במאמר זה הן רק חלק מהנתונים הרבים שגוגל אדוורדס יכול לספק לנו, על מנת להפוך למקצוען בעולם הפרסום הממומן עליכם יהיה לעבוד עם הכלים שגוגל מספק לנו באופן שוטף ולשים לב לשינויים בכל תקופת זמן.

נשמח שתשטפו אותנו כאן בדוראן פרו בהסקת המסקנות שלכם…