בחברת גוגל לא נחים לרגע זה אנחנו כבר יודעים, אחד מהחידושים האחרונים של פרסום בגוגל מגיע מעולם ניהול מסע הקמפיין בגוגל אדוורדס. אם אתם מנהלים קמפיין על המערכת קרוב לודאי שעלה בדעתכם לעשות שינויים במערכת על מנת לבדוק את היעילות של מילות המפתח, המודעות או אפילו המחירים שאתם מציעים לביטוי החיפוש השונים.

עד היום האפשרות היחידה של פרסום בגוגל היתה לבדוק שינויים אלו ע"י שינוי בפועל של הקמפיין ולמידה תוך ניסוי וטעייה. אז זהו שלא יש אפשרות חדשה וגוגל הדביקה לה את הכינוי ACE. נכון להיום האופציה הזו פתוחה רק למפרסמים האמריקאיים וזו בטח רק שאלה של זמן עד שתגיע אלינו, לישראל.

לפישוט השירות החדש מכיוונה של גוגל אתן דוגמה. נגיד שאתה עובד על שיווק ופירסום באינטרנט ויש לך מסע פרסום שכבר רץ תקופה, לא היית רוצה לדעת איך הכנסת מילות מפתח חדשה תשפיע על הקמפיין שלך? האם מספר הלקוחות הפוטנציאיילים יגדל עקב שינוי זה או אחר? האם תשלם יותר או אולי ואפילו עדיף, פחות? כיום, כפי שציינתי למעלה, לבדיקת השינויים הללו נצטרך לשנות בפועל ולעשות בדיקה של לפני ואחרי.

עם ACE אנחנו מתקדמים לשיטת ניהול קמפיין יעילה יותר, עם אפשרות לבחון איך הקמפיין יגיב לשינויים בלי באמת לשנות אותו וכל זאת בהסתמך על דיוק הנתונים שגוגל מספקת.

ACE יציג לנו את הנתונים תוך כדי השוואה בין הקמפיין בפועל לקמפיין "הניסוי" וידגיש לנו אם יש מסקנות משמעותיות בשינויים שערכנו. בעצם הכלי החדש מאפשר לנו לנהל קמפיין באדוורדס בפחות סיכון ובתווך הארוך גם יחסוך לנו מעלויות הפרסום.

לדוגמא: נניח ויש לך חנות בגדים ומילת המפתח בקמפיין שלך היא "בגדי נשים". היום הצעת המחיר שלך על המילה היא 3 שקלים והיית רוצה לדעת מה יקרה אם תציע 5 שקלים, עד היום היינו צריכים לשנות את מחיר ההצעה בפועל ל 5 שקלים וללמוד על בשרנו ומכספנו מה קורה. הבעיה המרכזית היתה שאפילו עם יחס ההמרה שלך השתפר לא ידעת אם זה בגלל הצעת המחיר החדשה או בגלל פקטורים אחרים. שינוי מחיר ההצעה למודעה הוא לא הפקטור היחידי שניתן לשנות ולבדוק את תוצאותיו, ניתן לעשות את אותו הניסוי על שינוי מילות המפתח, שינויים במודעות , בחינת רשתות התוכן של גוגל ועוד.

מדהים נכון?

חפש את הרבוע הקטן בחשבון גוגל אדוורדס שלך, סמן אותו ואתה מוכן לעבודה על ACE.